T√łmrer Fredericia

Hjertet i vores forretning

Serviceafdelingen er p√• mange m√•der hjertet i vores forretning. Det er her vi udf√łrer alle typer af almindeligt t√łmrerarbejde p√• gang-til-gang basis eller under rammeaftaler, pr√¶cis som vores grundl√¶gger, Egil Rasmussen, startede med.

Som t√łmrer i Fredericia er vores passion at levere et godt, solidt og kompromisl√łst stykke t√łmrerarbejde for vores kunder, med en portion god service til. Vi vil v√¶re en t√łmrer, der altid holder, hvad vi lover og som altid kommunikerer √•bent, √¶rligt og p√• forkant. En t√łmrer, som vores kunder har lyst til at bruge igen og igen og som de anbefaler til andre.

T√łmrer fra Fredericia for professionelle bygherrer

I dag arbejder vi n√¶sten udelukkende for professionelle bygherrer fra vores domicil i Fredericia. Vi kan levere t√łmrerarbejde i hele trekantomr√•det, S√łnderjylland, p√• hele Fyn og s√•gar langt oppe i Jylland. Vi holder os aldrig tilbage fra at give tilbud p√• en t√łmreropgave, vi synes lyder sp√¶ndende og kan vi ikke selv l√łse den pga. geografi, s√• kan en af vores andre afdelinger i √Örhus, Horsens eller Esbjerg m√•ske.

Vores kunder er oftest:

  • boligselskaber
  • forsikringsselskaber
  • private virksomheder
  • kommuner i omr√•det
  • Region Syddanmark
  • Staten

Vi arbejder med alt fra udskiftning af d√łre, vinduer, gulve og tage, til facaderenoveringer, komplette renoveringer og st√łrre ombygninger samt nyopf√łrelser. Bygningerne vi arbejder p√•, kan v√¶re alt fra almindelige lejligheder, villaer og sommerhuse, til skoler, hospitaler og kontorbygninger.

Vi kan arbejde med tilbudsgivning fra gang til gang på enkeltsager, eller under rammeaftaler, hvor vi arbejder til en fastsat timepris. Sidstnævnte er ofte tilfældet for vores samarbejde med f.eks. boligforeninger og kommunerne.

Lavpraktisk er det de samme kolleger, vi har ansat i serviceafdelingen, som ogs√• h√•ndterer vores forsikringssager, fordi projekterne minder meget om hinanden i st√łrrelse og indhold.

Vores v√¶rdier i arbejdet som t√łmrer

Vi er stolte af, at vi igen og igen bliver valgt som t√łmrer af vores kunder. Vi s√¶tter en √¶re i altid at udf√łre et professionelt stykke arbejde, hvor kvaliteten er kompromisl√łs. Men der er mange andre dygtige t√łmrere i branchen. Derfor tror vi p√•, at vi v√¶lges igen pga. de omkringliggende v√¶rdier, vores kunder m√¶rker, n√•r vi udf√łrer en opgave som t√łmrer. Vi er nemlig grundlagt p√• v√¶rdier omkring passion, ydmyghed og √¶rlighed.

Passion

Vi er passionerede omkring vores fag og vi er passionerede omkring dig som kunde. Vi g√•r til enhver opgave, som hvis den havde v√¶ret hjemme hos os selv. Vi stopper f√łrst, n√•r vi er helt tilfredse og kan st√• 100% inde for det stykke t√łmrerarbejde, vi har udf√łrt.

Vi g√łr en dyd ud af at holde os opdaterede med den seneste nye viden inden for t√łmrerfaget og hvad der bev√¶ger sig i vores branche som helhed. F.eks. har vi i disse √•r fokus p√• den stigende eftersp√łrgsel p√• b√¶redygtigt byggeri og b√¶redygtighedsstrategi i det hele taget. Men ogs√• mere generelt har vi en passion for at holde os opdateret omkring teknikker, metoder, v√¶rkt√łjer, udstyr, t√łj, sikkerhed osv. Vi videreuddanner os l√łbende, men vores t√łmrerl√¶rlinge, t√łmrere i mesterl√¶re og praktikanter har en stor √¶re for, at vi kan holde os opdaterede, fordi de kommer fra skolerne med alt det nyeste viden og udfordrer os nysgerrigt omkring m√•den, vi g√łr tingene p√•.

Ydmyghed

Vores passion driver os frem og sikrer, at vi hele tiden str√¶ber efter at udvikle os og blive bedre. Vi er ofte h√łjt oppe at flyve, men har altid kontakt til jorden. Vi vil faktisk betegne os selv som ydmyge, uanset hvem vi arbejder for og hvad arbejdet indeb√¶rer. Vi er ydmyge i en almindelig t√łmreropgave og vi er ydmyge, selv n√•r vi agerer hovedentrepren√łr eller totalentrepren√łr i et stort entrepriseprojekt.

Med ydmygheden kommer for os en uformel tone, der oftest har en jydsk accent. Vi har faktisk generelt en uformalitet over os, ogs√• i kraft af vores udstr√•ling, t√łj og m√•de at kommunikere p√•.

Ærlighed

Vi kommunikerer altid √¶rligt. √Öbent, ofte og √¶rligt. Vi mener, at n√łglen til en succesfuld oplevelse for b√•de os og vores kunder er den gode dialog – og den er for os netop de tre ting. Vi vil grundl√¶ggende hellere kommunikere for meget end for lidt, s√• vi altid har en forventningsafstemning p√• plads og vores kunder ved, hvor de har os.

Vi laver indimellem fejl, fordi vi er mennesker. Men n√•r vi som t√łmrer laver fejl, s√• fort√¶ller vi √¶rligt om dem og retter dem, indtil vi er tilfredse med vores udf√łrte arbejde.