Tømrer Fredericia
Hjertet i vores forretning
Serviceafdelingen er på mange måder hjertet i vores forretning. Det er her vi udfører alle typer af almindeligt tømrerarbejde på gang-til-gang basis eller under rammeaftaler, præcis som vores grundlægger, Egil Rasmussen, startede med.
Som tømrer i Fredericia er vores passion at levere et godt, solidt og kompromisløst stykke tømrerarbejde for vores kunder, med en portion god service til. Vi vil være en tømrer, der altid holder, hvad vi lover og som altid kommunikerer åbent, ærligt og på forkant. En tømrer, som vores kunder har lyst til at bruge igen og igen og som de anbefaler til andre.
Tømrer fra Fredericia for professionelle bygherrer
I dag arbejder vi næsten udelukkende for professionelle bygherrer fra vores domicil i Fredericia. Vi kan levere tømrerarbejde i hele trekantområdet, Sønderjylland, på hele Fyn og sågar langt oppe i Jylland. Vi holder os aldrig tilbage fra at give tilbud på en tømreropgave, vi synes lyder spændende og kan vi ikke selv løse den pga. geografi, så kan en af vores andre afdelinger i Århus, Horsens eller Esbjerg måske.
Vores kunder er oftest:
- boligselskaber
- forsikringsselskaber
- private virksomheder
- kommuner i området
- Region Syddanmark
- Staten
Vi arbejder med alt fra udskiftning af døre, vinduer, gulve og tage, til facaderenoveringer, komplette renoveringer og større ombygninger samt nyopførelser. Bygningerne vi arbejder på, kan være alt fra almindelige lejligheder, villaer og sommerhuse, til skoler, hospitaler og kontorbygninger.
Vi kan arbejde med tilbudsgivning fra gang til gang på enkeltsager, eller under rammeaftaler, hvor vi arbejder til en fastsat timepris. Sidstnævnte er ofte tilfældet for vores samarbejde med f.eks. boligforeninger og kommunerne.
Lavpraktisk er det de samme kolleger, vi har ansat i serviceafdelingen, som også håndterer vores forsikringssager, fordi projekterne minder meget om hinanden i størrelse og indhold.
Vores værdier i arbejdet som tømrer
Vi er stolte af, at vi igen og igen bliver valgt som tømrer af vores kunder. Vi sætter en ære i altid at udføre et professionelt stykke arbejde, hvor kvaliteten er kompromisløs. Men der er mange andre dygtige tømrere i branchen. Derfor tror vi på, at vi vælges igen pga. de omkringliggende værdier, vores kunder mærker, når vi udfører en opgave som tømrer. Vi er nemlig grundlagt på værdier omkring passion, ydmyghed og ærlighed.
Passion
Vi er passionerede omkring vores fag og vi er passionerede omkring dig som kunde. Vi går til enhver opgave, som hvis den havde været hjemme hos os selv. Vi stopper først, når vi er helt tilfredse og kan stå 100% inde for det stykke tømrerarbejde, vi har udført.
Vi gør en dyd ud af at holde os opdaterede med den seneste nye viden inden for tømrerfaget og hvad der bevæger sig i vores branche som helhed. F.eks. har vi i disse år fokus på den stigende efterspørgsel på bæredygtigt byggeri og bæredygtighedsstrategi i det hele taget. Men også mere generelt har vi en passion for at holde os opdateret omkring teknikker, metoder, værktøjer, udstyr, tøj, sikkerhed osv. Vi videreuddanner os løbende, men vores tømrerlærlinge, tømrere i mesterlære og praktikanter har en stor ære for, at vi kan holde os opdaterede, fordi de kommer fra skolerne med alt det nyeste viden og udfordrer os nysgerrigt omkring måden, vi gør tingene på.
Ydmyghed
Vores passion driver os frem og sikrer, at vi hele tiden stræber efter at udvikle os og blive bedre. Vi er ofte højt oppe at flyve, men har altid kontakt til jorden. Vi vil faktisk betegne os selv som ydmyge, uanset hvem vi arbejder for og hvad arbejdet indebærer. Vi er ydmyge i en almindelig tømreropgave og vi er ydmyge, selv når vi agerer hovedentreprenør eller totalentreprenør i et stort entrepriseprojekt.
Med ydmygheden kommer for os en uformel tone, der oftest har en jydsk accent. Vi har faktisk generelt en uformalitet over os, også i kraft af vores udstråling, tøj og måde at kommunikere på.
Ærlighed
Vi kommunikerer altid ærligt. Åbent, ofte og ærligt. Vi mener, at nøglen til en succesfuld oplevelse for både os og vores kunder er den gode dialog – og den er for os netop de tre ting. Vi vil grundlæggende hellere kommunikere for meget end for lidt, så vi altid har en forventningsafstemning på plads og vores kunder ved, hvor de har os.
Vi laver indimellem fejl, fordi vi er mennesker. Men når vi som tømrer laver fejl, så fortæller vi ærligt om dem og retter dem, indtil vi er tilfredse med vores udførte arbejde.